OPENINGSUREN

Schoolweken

maandag             8.30u tot 17.30u  

dinsdag                8.30u tot 17.30u  

woensdag           8.30u tot 17.30u  

donderdag          8.30u tot 17.30u  

vrijdag                  8.30u tot 16.30u  

 

Verlofperiodes (Krokusvakantie, Paasvakantie, Zomervakantie, Herfstvakantie, Kerstvakantie)

maandag             9.00u tot 16.00u  

dinsdag                9.00u tot 16.00u  

woensdag           9.00u tot 16.00u  

donderdag          9.00u tot 16.00u  

vrijdag                  9.00u tot 16.00u  

VRAGEN

Heb je vragen, neem dan gerust contact met ons op!

OPMERKING, IDEEËN OF SUGGESTIES

In onze organisatie streven we ernaar om kwalitatieve zorg en  ondersteuning te bieden aan onze kinderen, jongeren, volwassenen én hun context. We stellen je mening op prijs en zijn altijd op zoek naar manieren om onze werking te verbeteren. Heb je suggesties, ideeën of feedback over onze werking? Laat het ons weten!

Je input is van onschatbare waarde en helpt ons om nog beter te worden in wat we doen.

Bedankt voor je betrokkenheid!

NIET TEVREDEN OF KLACHT

In onze organisatie streven we ernaar om kwalitatieve zorg en ondersteuning te bieden aan onze kinderen, jongeren, volwassenen én hun context. Mocht je niet tevreden zijn over onze werking of een klacht hebben, dan horen we dit graag. Dit is essentieel voor ons om te kunnen verbeteren en ervoor te zorgen dat we aan je verwachtingen voldoen.

Je ontevredenheid of klacht laat je weten aan onze medewerkers. Zij bekijken graag samen op welke manier we dit kunnen verhelpen.

Lukt het niet of ben je niet akkoord met het resultaat dan kan je ontevredenheid of klacht formaliseren en wordt onze klachtenprocedure opgestart.
Hier kan je onze klachtenprocedure lezen: Klachtenprocedure_ De Hagewinde

Je kan je klacht rechtstreeks richten naar onze pedagogische directie.
Dit kan telefonisch, schriftelijk, digitaal of anoniem.

info@hagewinde.be
09/337 89 00
Poststraat 6, 9160 Lokeren

Je kan je ook steeds laten bijstaat door een vertrouwenspersoon.

Bedankt voor uw vertrouwen en uw openheid.

Extern een klacht indienen

Indien onze interne klachtenprocedure niet tot een oplossing leidt, kunt u zich ook wenden tot externe instanties voor verdere ondersteuning.

VAPH :

 

Het opgroeipunt:

 

Het kinderrechtencommissariaat: